lärkan
Hyresgäst­föreningen
Lärplattformen Lärkan

Digitalt stöd för dig som är förtroendevald

Jakob Stålemark erbjuder IT-support för förtroendevalda . Jakob kan hjälpa till med Teams-frågor och digitala möten. Välkommen in på vår utbildningsplattform Lärkan! Här finns också en introduktionsfilm om Lärkan.

Jakob it-support förtroendevalda
Jakob Stålemark

Jakob Stålemark finns på plats för att hjälpa de förtroendevalda som vill och behöver det, till exempel med att  hålla digitala möten i Teams.

Jakob finns tillgänglig tisdag till torsdag mellan kl.9.00–kl.15.00 men om du vill ha hjälp under ett möte på annan tid kan han vara flexibel. Boka i så fall in det med Jakob i god tid, senast 1-2 veckor innan mötet.

I vår utbildningsplattform Lärkan kan du träffa Jakob Stålemark som har digital klassrumsundervisning om digitala möten i Teams. Dagarna för lektionerna är tisdag, torsdag och fredag klockan 19 - 20.

Kontakta Jakob genom att skicka e-post till itservicedesk@hyresgastforeningen.se eller ring växeln på 0771-443 443 och välj #4.

Blockerat innehåll.