Sundbyberg
Jan Backman

Förvaltaren - Sundbyberg

Här hittar du information om hyresvärden Förvaltaren i Sundbyberg och hur du söker bostad hos dem. Bor du redan hos Förvaltaren ska du bli medlem i Hyresgäst­föreningen. Som medlem får du större trygghet och mängder av rabatter.

Om Förvaltaren

Förvaltaren är en allmännyttig hyrevärd som ägs av Sundbybergs stad. För närvarande finns cirka 6 939 lägenheter i bolaget.

Sök bostad hos Förvaltaren

Förvaltaren har en egen bostadskö som du hittar på bolagets hemsida Sökande med flest köpoäng får sedan lägenheten, förutsatt att övriga villkor är uppfyllda.

Sök bostad i Stockholm

Söker du bostad i Stockholm? Då kan du gå in och läsa mer om bostadskö i Stockholm

Bli medlem i Hyresgäst­föreningen

Hyresgäst­föreningen är en av Sveriges största folkrörelser som tillsammans kämpar för ett inkluderande samhälle där alla har rätt till ett tryggt hem med rimlig hyra. Som medlem hos oss kan du vara med och påverka både ditt och dina grannars boende och skapa gemenskap i ditt bostadsområde. Du är dessutom med och stöttar vårt viktiga samarbete med nattvandrare och olika grannsamverkansprojekt.

Är du hyresgäst hos Förvaltaren är du varmt välkommen att bli medlem hos oss på Hyresgäst­föreningen.

Har du några frågor om medlemskap eller Hyresgäst­föreningens verksamhet är du varmt välkommen att kontakta oss på telefon 0771-443 443 eller via vårt kontaktformulär

Medlemskap ger inte bostad

Medlemskap i Hyresgäst­föreningen ökar din trygghet som hyresgäst men vi förmedlar inte bostäder. För att få bostad behöver du ställa dig i en bostadskö eller vända dig till en hyresvärd direkt med en ansökan.