Turkost mönster
Ilze Lucero/Unsplash

Förvaltaren

Hyr du din bostad av Förvaltaren? Då ska du bli medlem i Hyresgästföreningen redan idag och ta del av våra härliga medlemsförmåner! Med starkt engagemang stöttar vi dig och kan hjälpa till med hyresförhandlingar, ge juridisk rådgivning och företräda dig i Hyresnämnden om det skulle behövas.

Förvaltaren – kort historik

Förvaltaren ägs av Sundbybergs stad och har sedan starten 1947 byggt och utvecklat moderna och attraktiva bostäder i Sundbyberg. Bolaget har som vision att vara en engagerad, lyhörd och nyfiken hyresvärd som alltid sätter hyresgästen i främsta rummet.

Så kan du som bor hos Förvaltaren bli medlem

Hyresgästföreningen är en av Sveriges största folkrörelser som tillsammans kämpar för ett inkluderande samhälle där alla har rätt till ett tryggt hem med rimlig hyra. Som medlem hos oss kan du vara med och påverka både ditt och dina grannars boende och skapa gemenskap i ditt bostadsområde. Du är dessutom med och stöttar vårt viktiga samarbete med nattvandrare och olika grannsamverkansprojekt.

Är du hyresgäst hos Förvaltaren är du varmt välkommen att bli medlem hos oss på Hyresgästföreningen. Ansök enkelt om medlemskap direkt här på vår hemsida och var med och förändra hyresvillkoren för både dagens och morgondagens hyresgäster!

Har du några frågor om medlemskap eller Hyresgästföreningens verksamhet är du varmt välkommen att kontakta oss på telefon 0771-443 443 eller via vårt kontaktformulär