Sundbyberg
Jan Backman

Förvaltaren

Hyr du din bostad av Förvaltaren? Då ska du bli medlem i Hyresgäst­föreningen redan idag och ta del av våra härliga medlemsförmåner! Med starkt engagemang stöttar vi dig och kan hjälpa till med hyres­förhandlingar, ge juridisk rådgivning och företräda dig i Hyresnämnden om det skulle behövas.

Om Förvaltaren

Förvaltaren är en allmännyttig hyrevärd som ägs av Sundbybergs stad. För närvarande finns cirka 6 939 lägenheter i bolaget.

Sök bostad hos Förvaltaren

Förvaltaren har en egen bostadskö som du hittar på bolagets hemsida Sökande med flest köpoäng får sedan lägenheten, förutsatt att övriga villkor är uppfyllda.

Så kan du som bor hos Förvaltaren bli medlem

Hyresgäst­föreningen är en av Sveriges största folkrörelser som tillsammans kämpar för ett inkluderande samhälle där alla har rätt till ett tryggt hem med rimlig hyra. Som medlem hos oss kan du vara med och påverka både ditt och dina grannars boende och skapa gemenskap i ditt bostadsområde. Du är dessutom med och stöttar vårt viktiga samarbete med nattvandrare och olika grannsamverkansprojekt.

Är du hyresgäst hos Förvaltaren är du varmt välkommen att bli medlem hos oss på Hyresgäst­föreningen. Ansök enkelt om medlemskap direkt här på vår hemsida och var med och förändra hyresvillkoren för både dagens och morgondagens hyresgäster!

Har du några frågor om medlemskap eller Hyresgäst­föreningens verksamhet är du varmt välkommen att kontakta oss på telefon 0771-443 443 eller via vårt kontaktformulär

Sök bostad i Stockholm

Söker du bostad i Stockholm? Då kan du gå in och läsa mer om bostadskö i Stockholm.