Utbildning

Välkommen till Hyresgäst­föreningens nationella utbildningssida!

Utbildningarna här vänder sig till dig som är medlem eller förtroendevald. Du som är medlem hos oss kan fritt ta del av vårt utbud av utbildningar. Utbudet fylls på hela tiden. Klicka på respektive rubrik så ser du vad som erbjuds just nu.

Lärkan

Alla våra utbildningar på ett ställe

När du loggar in på Lärkan så kan du klicka fram dina aktuella utbildningskataloger. Där hittar du utbildningar som din region anordnar och även nationella utbildningar. En del utbildningar kan du gå hemifrån när du vill i din dator.  För de utbildningar som inte är digitala kommer du här att se information om kommande utbildningstillfällen och anmäla dig direkt. Det enklaste och säkraste sättet att logga in är med bank-id. Men om du vill kan du också logga in med ditt medlemsnummer.

Frågetecken

Har du frågor om utbildningar?

Här hittar du kontaktvägar till oss om du har frågor som gäller våra utbildningar.

Nyckel

Strategiska dokument

Här hittar du styrdokument kopplade till utbildning på Hyresgäst­föreningen. Du kan läsa vår bildningsidé, struktur och hitta andra material.

Nationella utbildningar

Vi tipsar om våra nationella utbildningar som är aktuella just nu.

Filmer

Här hittar du filmer kopplade till Hyresgäst­föreningens verksamhet och intresseområden. Allt från bostadspolitik till gårdsodlingar och annat spännande. Utbudet fylls på efterhand.