Datorskärm

Har du frågor om utbildningar?

Här hittar du oss - ställ till exempel frågor kring inloggning, lösenord, webbläsare samt användarfrågor

Medlemscenter

Vid tekniska frågor kring inloggning, lösenord, webbläsare samt användarfrågor som hur du anmäler dig till utbildningar och hur du navigerar i Lärkan.

• Ring till Medlemscenter på 0771-443 443

Utbildningsgruppen

Om du har övergripande frågor om nationella utbildningar för medlemmar och förtroendevalda samt utbildningsplattformen Lärkan.

Du kan också kontakta din regionala utbildningsledare via e-post om du har frågor om specifika utbildningars innehåll, målgrupp, tider, utskick:

Vi finns där du bor!

Hyresgäst­föreningen finns över hela Sverige och är indelad i nio regioner och riksförbundet. Varje region samordnar regionens lokala hyresgäst­föreningar med stöd av förtroendevalda och anställda.

På denna sida hittar du utbildningarna som erbjuds i de olika regionerna i landet: