hyreshus med gård
Mikael Malmborg

Willhem

När du hyr din bostad av Willhem ska du bli medlem hos oss på Hyresgästföreningen. Vi finns alltid vid din sida stöttar dig i alla hyresfrågor. Som medlem kan du få hjälp i hyresförhandlingar, juridisk rådgivning och vi kan företräda dig i Hyresnämnden om det skulle behövas. Gå med idag och bidra till tryggare boenden för Sveriges hyresgäster.

Willhem – kort historik

Bostadsbolaget Willhem grundades 2011 med visionen att skapa långsiktiga boenden som människor längtar hem till. De äger, förvaltar och utvecklar trygga bostäder på flera orter i Sverige och har alltid som mål att förenkla vardagen för alla sina hyresgäster – gamla som unga. Här bor du i ett attraktivt hem som du kan vara stolt över och vill stanna i länge framöver. Att tänka nytt och annorlunda var Willhems idé vid start och detta är något de håller fast vid även idag för att anpassa sig i vår föränderliga värld.

Så kan du som bor hos Willhem bli medlem

Är du hyresgäst hos Willhem? Då är du varmt välkommen att bli medlem i en av Sveriges största folkrörelser som brinner för alla människors rätt till trygga hem. När du går med i Hyresgästföreningen kan du vara med och påverka både ditt och dina grannars boende och bidra till att skapa en trygg boendemiljö med gemenskap i bostadsområdet.

Bli medlem hos oss på Hyresgästföreningen idag och ta del av våra förmånliga erbjudanden. Du får stöd i boendefrågor som rör hyresrätt och kan ta del av en levande mötesplats där vi lyssnar på varandra.

Undrar du något om medlemskap eller hur vi jobbar kan du kontakta oss på telefon eller mejl så berättar vi mer!