Stockholm
Unsplash

Wåhlin Fastigheter

Hyr du din lägenhet av Wåhlin Fastigheter? Då ska du bli medlem hos oss på Hyresgäst­föreningen och ta del av våra fina medlemsförmåner. Hos oss kan du få hjälp med hyresförhandling, juridisk rådgivning och stöd i boendefrågor som rör hyresrätt.

Medlemskap ger inte bostad

Medlemskap i Hyresgäst­föreningen ökar din trygghet som hyresgäst men vi förmedlar inte bostäder. För att få bostad behöver du ställa dig i en bostadskö eller vända dig till en hyresvärd direkt med en ansökan.

Wåhlin Fastigheter

Wåhlin Fastigheter AB är ett av Stockholms största privata fastighetsföretag. Bolaget äger omkring 3 500 lägenheter runt om i Stockholm.

Sök bostad hos Wåhlin Fastigheter

Wåhlin Fastigheter har ingen egen bostadskö utan samarbetar med Bostadsförmedlingen i Stockholm. Ett fåtal lägenheter förmedlar Wåhlin Fastigheter själva genom utlottning. När en av dessa lägenheter är lediga presenteras den på hemsidan där kan du göra en intresseanmälan för en lägenhet du är intresserad av.