Sundsvall brofäste

Mitthem AB

Här hittar du information om Mitthem AB och hur du söker bostad hos dem. Bor du redan hos Mitthem AB ska du bli medlem i Hyresgäst­föreningen. Som medlem får du större trygghet och mängder av rabatter.

Medlemskap ger inte bostad

Medlemskap i Hyresgäst­föreningen ökar din trygghet som hyresgäst men vi förmedlar inte bostäder. För att få bostad behöver du ställa dig i en bostadskö eller vända dig till en hyresvärd direkt med en ansökan.

Mitthem AB

Mitthem AB ägs av Sundsvalls kommun genom Stadsbacken AB. Det är Sundsvalls största hyresvärd och har drygt 5 800 lägenheter.

Sök bostad hos Mitthem AB

För att söka bostad hos Mitthem AB behöver du registrera dig på deras hemsida. När du har registrerat dig kan du ansöka och anmäla intresse för lägenheter. För att stå kvar som sökande måste du logga in på ditt konto minst en gång var sjätte månad.