Bilden föreställer personer som skriver kontrakt
Delphinmedia/Pixabay

M2 gruppen

Är du hyresgäst hos M2 gruppen ska du bli medlem i Hyresgästföreningen. Vi är en stark och kunnig organisation som alltid står på hyresgästens sida. Tillsammans kämpar vi mot målet att alla ska ha rätt till trygga boenden med schyssta hyresvillkor. Ta del av våra förmånliga erbjudanden och bli medlem redan idag!

M2 gruppen – kort historik

M2 gruppen började sin resa år 1996 och har sedan dess ägt, förvaltat och utvecklat fastigheter i Sverige. De strävar efter att vara långsiktiga ägare som ger maximal kundnytta åt alla sina hyresgäster. Här bor du i attraktiva och trygga lägenheter som passar genom hela livet.

Så kan du som bor hos M2 gruppen bli medlem

Hyr du din bostad i en fastighet som förvaltas av M2 gruppen? Då ska du gå med i Hyresgästföreningen och upptäcka alla våra medlemsförmåner. Vi är en av Sveriges största folkrörelser som erbjuder dig hjälp vid hyresförhandlingar, hyresjuridisk rådgivning och stöttar dig i boendefrågor som rör hyresrätt. Vi kan också företräda dig i Hyresnämnden om det skulle behövas. Som medlem är du dessutom med och stöttar våra viktiga samarbeten med olika grannsamverkansprojekt såsom nattvandring.

Var med och påverka både din och dina grannars boendesituation genom att gå med i Hyresgästföreningen. Förutom en rad förmåner får du vår populära tidning Hem & Hyra direkt till din brevlåda åtta gånger om året.

Undrar du något om medlemskap eller hur vi på Hyresgästföreningen jobbar är du varmt välkommen att kontakta oss på telefon eller via mejl!