balkonger

Lundbergs Fastigheter

Här hittar du information om hur du söker lägenhet hos hyresvärden Lundbergs fastigheter. Bor du redan hos Lundbergs ska du bli medlem i Hyresgäst­föreningen. Som medlem får du större trygghet och mängder av rabatter.

Om Lundbergs Fastigheter

Lundbergs Fastigheter är en proivat hyresvärd som äger ca 7000 lägenheter fördelat i tio svenska städer; Arvika, Eskilstuna, Göteborg, Jönköping, Karlstad, Linköping, Norrköping, Södertälje, Örebro och Stockholm.

Sök bostad hos Lundbergs Fastigheter

Lundberg fastigheters hemsida kan du skicka in en intresseanmälan om du vill hyra en lägenhet. I bolaget uthyrsningpolicy framgår inte om de tillämpar någon kötidsprincip.

Bli medlem i Hyresgäst­föreningen

Bli medlem i Hyresgäst­föreningen och var med och påverka både ditt och dina grannars boende! Vi är en av Sveriges största folkrörelser med massor av medlemmar som arbetar tillsammans för att förändra den svenska hyresmarknaden. Hos oss kan du bland annat få stöttning i hyres­förhandlingar och juridisk rådgivning i allt som rör hyreslagen.

Hyr du hos Lundbergs Fastigheter är du varmt välkommen att bli medlem  hos oss på Hyresgäst­föreningen. Du får förmånliga erbjudanden samt vår tidning Hem & Hyra som kommer i brevlådan åtta gånger om året. Ansök om att bli medlem idag och var med och gör skillnad!

Medlemskap ger inte bostad

Medlemskap i Hyresgäst­föreningen ökar din trygghet som hyresgäst men vi förmedlar inte bostäder. För att få bostad behöver du ställa dig i en bostadskö eller vända dig till en hyresvärd direkt med en ansökan.