En barnhand som tar en jordgubbe
Kelly Sikkema/Unsplash

Lundbergs Fastigheter

Har du en hyresrätt hos Lundbergs Fastigheter? Då ska du bli medlem hos oss på Hyresgästföreningen! Vi finns här för dig och kan hjälpa till när du behöver juridisk rådgivning, företräde i Hyresnämnden eller har boendefrågor om din hyresrätt.

Lundbergs Fastigheter – kort historik

Lundbergs Fastigheter är en av Sveriges största privata fastighetsägare som startades år 1944. Bolaget äger, utvecklar och förvaltar bostadshus med visionen att kunna ge människor möjligheten till ett bättre liv.

Så kan du som bor hos Lundbergs Fastigheter bli medlem

Bli medlem i Hyresgästföreningen och var med och påverka både ditt och dina grannars boende! Vi är en av Sveriges största folkrörelser med massor av medlemmar som arbetar tillsammans för att förändra den svenska hyresmarknaden. Hos oss kan du bland annat få stöttning i hyresförhandlingar och juridisk rådgivning i allt som rör hyreslagen.

Hyr du hos Lundbergs Fastigheter är du varmt välkommen att bli medlem  hos oss på Hyresgästföreningen. Du får förmånliga erbjudanden samt vår tidning Hem & Hyra som kommer i brevlådan åtta gånger om året. Ansök om att bli medlem idag och var med och gör skillnad!

Undrar du något om medlemskap eller hur Hyresgästföreningen jobbar kan du kontakta oss på telefon 0771-443 443 eller via vårt kontaktformulär