Bilden visar vinylskivor i ställ
Hannah Busing/Unsplash

Haninge Bostäder

Hyr du din lägenhet av Haninge Bostäder? Då ska du bli medlem hos oss på Hyresgästföreningen och ta del av våra fina medlemsförmåner. Hos oss kan du få hjälp med hyresförhandling, juridisk rådgivning och stöd i boendefrågor som rör hyresrätt.

Kort om Haninge bostäder

Haninge Bostäder är det kommunala bostadsföretaget i Haninge som startade år 1948.

Så kan du som bor hos Haninge Bostäder bli medlem

Som hyresgäst hos Haninge Bostäder är du varmt välkommen att bli medlem hos oss på Hyresgästföreningen. Med vår starka och kunniga organisation i ryggen kan du vara med och påverka både din och dina grannars boendesituation. Vi är en levande mötesplats som tror på människors engagemang och arbetar tillsammans för att skapa trygga och säkra bostadsområden.

Bli medlem hos Hyresgästföreningen idag och upptäck våra förmånliga erbjudanden. Vi finns här för dig när du behöver oss och hjälper gärna till när du är i behov av stöd i en hyresförhandling eller eventuell tvist. Ansök om medlemskap idag och upptäck alla våra medlemsförmåner!

Har du några frågor är du alltid välkommen att kontakta oss på Hyresgästföreningen via telefon 0771-443 443 eller vårt kontaktformulär