hammarby sjostad spårvagn stockholm skymning

Einar Mattsson

Här hittar du information om hyresvärden Einar Mattsson och hur du söker bostad hos dem. Bor du redan hos Ca Fastigheter ska du bli medlem i Hyresgäst­föreningen. Som medlem får du större trygghet och mängder av rabatter.

Om Einar Mattson

Einar Mattson är en privat hyresvärd. Bolaget förvaltar omkring 14 000 lägenheter i Stockholm. Bolaget tillämpar ingen strikt kötidsprincip utan gör en "En samlad bedömning utifrån kötid, ekonomi och referenser".

Sök bostad hos Einar Mattsson

Einar Mattssons hyresrätter förmedlas både via bolagets hemsida och Bostadsförmedlingen i Stockholm. För att söka lediga lägenheter direkt hos bolaget behöver du skapa ett konto och ansöka om de lägenheter som läggs ut på sajten.

Bli medlem i Hyresgäst­föreningen

Är du en av dem som hyr av Einar Mattsson? Då ska du bli medlem i Hyresgäst­föreningen där du kan vara med och påverka hyresmarknaden för både nuvarande och kommande hyresgäster. Vi kan hjälpa till att förhandla hyror, ge juridisk rådgivning och kan företräda dig vid en eventuell tvist i Hyresnämnden. Som medlem är du även med och stöttar våra samarbeten med nattvandrare och olika grannsamverkansprojekt för en trygg bostadsmiljö.

Ansök om medlemskap hos oss idag och gå med i en av Sveriges största folkrörelser! Förutom flera medlemsförmåner får du vår populära tidning Hem & Hyra direkt i brevlådan åtta gånger om året.

Vid frågor om medlemskap eller Hyresgäst­föreningens verksamhet är du alltid välkommen att kontakta oss på telefon 0771-443 443 eller via vårt kontaktformulär

Medlemskap ger inte bostad

Medlemskap i Hyresgäst­föreningen ökar din trygghet som hyresgäst men vi förmedlar inte bostäder. För att få bostad behöver du ställa dig i en bostadskö eller vända dig till en hyresvärd direkt med en ansökan.