Bebis leker
Unsplash

Bostjärnan

Här hittar du information om Bostjärnan och hur du söker bostad hos dem. Bor du redan hos Bostjärnan ska du bli medlem i Hyresgäst­föreningen. Som medlem får du större trygghet och mängder av rabatter.

Medlemskap ger inte bostad

Medlemskap i Hyresgäst­föreningen ökar din trygghet som hyresgäst men vi förmedlar inte bostäder. För att få bostad behöver du ställa dig i en bostadskö eller vända dig till en hyresvärd direkt med en ansökan.

Om Bostjärnan aktiebolag

Bostjärnan aktiebolag är ett familjeföretag som finns i framför allt Göteborg och Västerås. Sammanlagt äger och förvaltar bostadsbolaget cirka 1 600 lägenheter i Västerås, Göteborg, Mölndal och Solna.

Sök bostad hos Bostjärnan aktiebolag

För att söka bostad hos Bostjärnan aktiebolag behöver du registrera dig i bostadskön på bolagets hemsida. När du har registrerat dig kan du söka och göra intresseanmälningar för lediga lägenheter.