En blå ruta där det står "digitala kurser"

Digitala kurser

Här hittar du utbildningar du kan gå online. Kurserna är datumsatta, har en kursledare och genomförs i Teams om inte annat anges i informationen om utbildningen. Du hittar också våra digitala seminarier och webbinarier här. Scrolla neråt så ser du vilka som är aktuella. Utbudet fylls på efterhand.

Anmälan

Anmäl dig till våra kurser senast sju dagar innan utbildningen ska äga rum på (om inte annat anges i informationen kring respektive kurs): utbildning.vastrasverige@hyresgastforeningen.se

Ange namn och medlemsnummer eller personnummer i din anmälan och uppge också om du har behov av anpassning och/eller matpreferenser.

Cirka en vecka innan utbildningsdagen så får du en länk skickad till dig.

På bilden ser du en bärbar dator, en mobiltelefon och ett anteckningsblock. I ena handen håller en person en penna.

Funktionsträff för sekreterare

Innehåll: Denna kväll syftar till att stärka dig som sekreterare i dina kunskaper kring ditt uppdrag som sekreterare. Vi går igenom handfasta specifika detaljer så som dagordning protokoll. Hur förbereder du dig inför en träff med revisorerna. Du får också stöd i att skapa ditt eget årshjul. Dessa kvälls träffar är ett komplement till sekreterarkursen!

För vem: förtroendevalda

Datum: 17 november klockan 17.30-20.00.

Plats: Mer information vid anmälningsbekräftning