Förhandling Hyresgäst­föreningen region Sydost
Mostphotos

Hyres­förhandlingar 2024 - Norrbotten

Vårt förhandlingsarbete är det viktigaste skyddet mot orimliga hyreshöjningar. På denna sida kan du följa hur hyres­förhandlingarna 2024 går i Norrbottens alla kommuner, både bland allmännyttorna och privata fastighetsägare. Genom att klicka på ortsnamnet kommer du direkt till all information i den kommunen.

Norrbotten

Arjeplog
Arvidsjaur
Boden
Gällivare
Haparanda
Jokkmokk
Kalix
Kiruna
Luleå
Pajala
Piteå
Älvsbyn
Överkalix
Övertorneå

Startsida förhandling

Förhandlingsinformation kommunvis

Arjeplog

Stiftelsen Arjeploghus: Din hyresvärd har ännu inte påbörjats hyres­förhandlingarna med oss ​​om 2024 års hyror.

Arvidsjaur

Arvidsjaurhem AB: Din hyresvärd har ännu inte påbörjats hyres­förhandlingarna med oss ​​om 2024 års hyror.

Fastighetsägarna MittNord Arvidsjaur: Din hyresvärd har inlett hyres­förhandlingarna med oss om hyresnivån för 2024 och har sagt att de vill ha en hyreshöjning på 12 procent från och med den 1 januari 2024. (Fastighetsägarna MittNord är ombud för flera privata fastighetsägare i Norrbotten.)

Boden

Stiftelsen Bodenbo: Din hyresvärd har ännu inte påbörjats hyres­förhandlingarna med oss ​​om 2024 års hyror.

Fastighetsägarna MittNord Boden: Din hyresvärd har inlett hyres­förhandlingarna med oss om hyresnivån för 2024 och har sagt att de vill ha en hyreshöjning på 12 procent från och med den 1 januari 2024. (Fastighetsägarna MittNord är ombud för flera privata fastighetsägare i Norrbotten.)

Wiksténs fastigheter: Din hyresvärd har inlett hyres­förhandlingarna med oss om hyresnivån för 2024 och har sagt att de vill ha en hyreshöjning på 12 procent från och med den 1 januari 2024.

Lundströms fastigheter:  Din hyresvärd har inlett hyres­förhandlingarna med oss om hyresnivån för 2024 och har sagt att de vill ha en hyreshöjning på 7,3 procent från och med den 1 januari 2024.

Bäckman fastigheter:  Din hyresvärd har inlett hyres­förhandlingarna med oss om hyresnivån för 2024 och har sagt att de vill ha en hyreshöjning på 12 procent från och med den 1 januari 2024.

Gällivare

TOP Bostäder AB: Din hyresvärd har ännu inte påbörjats hyres­förhandlingarna med oss ​​om 2024 års hyror.

Fastighetsägarna MittNord Gällivare: Din hyresvärd har inlett hyres­förhandlingarna med oss om hyresnivån för 2024 och har sagt att de vill ha en hyreshöjning på 12 procent från och med den 1 april 2024. (Fastighetsägarna MittNord är ombud för flera privata fastighetsägare i Norrbotten.)

Haparanda

Stiftelsen Haparandrabostäder: Din hyresvärd har ännu inte påbörjats hyres­förhandlingarna med oss ​​om 2024 års hyror.

Fastighetsägarna MittNord Haparanda: Din hyresvärd har inlett hyres­förhandlingarna med oss om hyresnivån för 2024 och har sagt att de vill ha en hyreshöjning på 12 procent från och med den 1 april 2024. (Fastighetsägarna MittNord är ombud för flera privata fastighetsägare i Norrbotten.)

Jokkmokk

Jokkmokkbostäder: Din hyresvärd har ännu inte påbörjats hyres­förhandlingarna med oss ​​om 2024 års hyror.

Fastighetsägarna MittNord Jokkmokk: Din hyresvärd har inlett hyres­förhandlingarna med oss om hyresnivån för 2024 och har sagt att de vill ha en hyreshöjning på 12 procent från och med den 1 april 2024. (Fastighetsägarna MittNord är ombud för flera privata fastighetsägare i Norrbotten.)

Kalix

Stiftelsen Kalixbo: Din hyresvärd har ännu inte påbörjats hyres­förhandlingarna med oss ​​om 2024 års hyror.

Fastighetsägarna MittNord Kalix: Din hyresvärd har inlett hyres­förhandlingarna med oss om hyresnivån för 2024 och har sagt att de vill ha en hyreshöjning på 12 procent från och med den 1 april 2024. (Fastighetsägarna MittNord är ombud för flera privata fastighetsägare i Norrbotten.)

Kiruna

Kirunabostäder AB: Din hyresvärd har ännu inte påbörjats hyres­förhandlingarna med oss ​​om 2024 års hyror.

Luleå

Lulebo AB: Din hyresvärd har ännu inte påbörjats hyres­förhandlingarna med oss ​​om 2024 års hyror.

Fastighetsägarna MittNord Luleå: Din hyresvärd har inlett hyres­förhandlingarna med oss om hyresnivån för 2024 och har sagt att de vill ha en hyreshöjning på 12 procent från och med den 1 april 2024. (Fastighetsägarna MittNord är ombud för flera privata fastighetsägare i Norrbotten.)

Rikshem Luleå: Din hyresvärd har inlett hyres­förhandlingarna med oss om hyresnivån för 2024 och har sagt att de vill ha en generell hyreshöjning på 10,7 procent från och med den 1 januari 2024.

Pajala

Pajalabostäder: Din hyresvärd har ännu inte påbörjats hyres­förhandlingarna med oss ​​om 2024 års hyror.

Fastighetsägarna MittNord Pajala: Din hyresvärd har inlett hyres­förhandlingarna med oss om hyresnivån för 2024 och har sagt att de vill ha en hyreshöjning på 12 procent från och med den 1 april 2024. (Fastighetsägarna MittNord är ombud för flera privata fastighetsägare i Norrbotten.)

Piteå

Pitebo AB: Din hyresvärd har ännu inte påbörjats hyres­förhandlingarna med oss ​​om 2024 års hyror.

Fastighetsägarna MittNord Piteå: Din hyresvärd har inlett hyres­förhandlingarna med oss om hyresnivån för 2024 och har sagt att de vill ha en hyreshöjning på 12 procent från och med den 1 maj 2024. (Fastighetsägarna MittNord är ombud för flera privata fastighetsägare i Norrbotten.)

Älvsbyn

Älvsbyns fastigheter AB: Din hyresvärd har ännu inte påbörjats hyres­förhandlingarna med oss ​​om 2024 års hyror.

Fastighetsägarna MittNord Älvsbyn: Din hyresvärd har inlett hyres­förhandlingarna med oss om hyresnivån för 2024 och har sagt att de vill ha en hyreshöjning på 12 procent från och med den 1 juli 2024. (Fastighetsägarna MittNord är ombud för flera privata fastighetsägare i Norrbotten.)

Överkalix

Stiftelsen Överkalixbostäder: Din hyresvärd har ännu inte påbörjats hyres­förhandlingarna med oss ​​om 2024 års hyror.

Övertorneå

Stiftelsen Matarengihem: Din hyresvärd har ännu inte påbörjats hyres­förhandlingarna med oss ​​om 2024 års hyror.