Ansök om autogiro

Autogiro är enkelt och innebär att din medlemsavgift dras från ditt konto varje månad. Samtidigt gör du en insats för miljön, när vi inte behöver skicka brev med betalningsuppgifter.

Så här ansöker du om autogiro

• Du som redan är medlem, klicka här för att byta till autogiro
  • Du som vill bli medlem gå till Bli medlem Fyll i dina uppgifter och välj betalsätt Autogiro.

Ditt medlemskap börjar gälla när den första medlemsavgiften är betald.

Autogiro dras den 28:e eller närmaste bankdag efter det. Tänk på att det tar åtminstone 8 dagar för ett autogiro att börja gälla. Ansöker du om autogiro i slutet av en månad kan din första medlemsavgift dras först i månaden efter.

Behöver du rådgivning eller vill ha rösträtt innan din första medlemsavgift har betalats? Ansök först om autogiro och ring oss på 0771-443 443 så hjälper vi dig att göra en snabbare inbetalning.