En mamma är glad med sitt barn i famnen.
Hyresgäst­föreningen

Vi ses vecka 37

Under vecka 37, 13-17 september, kommer vi att ha lite extra fokus på våra medlemmar och de hyresgäster som ännu inte är medlem. Vi vill helt enkelt få med fler, vi vill bli en starkare och kraftfullare förening som kan bli ännu bättre på att ta hyresgästernas parti. Därför har vi ett antal aktiviteter runt om i regionen.

Vi kommer under veckan att ringa våra medlemmar och lyssna på vad de har på hjärtat. Många Hyresgäst­föreningar runt om i region Norrland kommer att anordna aktiviteter, här nedan är ett urval av var vi kommer finnas ute.

Gällivare

Måndag den 13 september hälsar Hyresgäst­föreningen i Gällivare alla hyresgäster och medlemmar välkommen till Strömgatan 10-12 för korvgrillning mellan klockan 17:30 - 19:00.

Onsdag den 15 september hälsar Hyresgäst­föreningen i Gällivare alla hyresgäster boende hos LKAB och Topbostäder till Forsgatan 13 för korvgrillning mellan klockan 17:30 - 19:00.

Södra Västerbotten

LH Holmsund.
Ni hittar oss på Himmelska fridens torg utanför Coop,
lördag den 18 september klockan 11:00.
Tipspromenad för vuxna och barn. Vi bjuder på fika, kaffe och te

LH Vännäs
Vi kommer att vara på plats lördag den 18 september klockan11:30 utanför Coop i Vännäs. Kom och prata boendefrågor med oss, ta en kopp kaffe/te eller gå en kort tipspromenad.

Storsjöbygden

LH Majsen
Den lokala hyresgäst­föreningen hälsar alla hyresgäster på området välkommen till grillfest på gården, onsdag den 15 september 17:30. Vi bjuder på grillkorv, kaffe och saft till barnen.

LH Bakplåten
Tisdagen den 14 september mellan klockan 13-15 bjuder den lokala hyresgäst­föreningen Bakplåten in alla hyresgäster till kvarterslokalen på Timmervägen 27. Vi bjuder på kaffe.

LH Sveg
Under veckan kommer Hyresgäst­föreningen dela ut information i brevlådorna. Ta er gärna tid och läs igenom materialet.

Läs gärna mer om Värvarveckan här