collage från fyra städer i regionen
.
collage från fyra städer i regionen

Nu är det dags för årsmöte!

Som vanligt har Hyresgäst­föreningen årsmöte i mars. I år kommer du att kunna välja hur du vil vara med på årsmötet: digitalt eller fysiskt.

Fyra föreningar i regionen
.
Fyra föreningar i regionen

I regionen har vi fyra föreningar. För att se informationen om ditt årsmöte, klicka här:

Du som går på årsmötet för att vara med på plats bör vara där en helvtimme i förväg.

Om du deltar digitalt: När du anmält dig till årsmötet kommer vi att skicka en länk med e-post till dig. För att gå med på årsmötet klickar du på länken.

Om du använder en dator kan du klicka direkt på länken för att komma med på mötet.

Om du använder smartphone eller läsplatta behöver du först ladda ner appen "Teams". När du installerat den kan du klicka på länken du fått med din e-post.