höghus sommar

Neobo Fastigheter

Här hittar du information om Neobo och hur du söker bostad hos dem. Bor du redan hos Neobo ska du bli medlem i Hyresgäst­föreningen. Som medlem får du större trygghet och mängder av rabatter.

Medlemskap ger inte bostad

Medlemskap i Hyresgäst­föreningen ökar din trygghet som hyresgäst men vi förmedlar inte bostäder. För att få bostad behöver du ställa dig i en bostadskö eller vända dig till en hyresvärd direkt med en ansökan.

Om Neobo Fastigheter

Neobo är ett svenskt privatägt fastighetsbolag som äger förvaltar omkring 8400 lägenheter fördelat på över 200 fastigheter på ett trettiotal orter i Sverige. Bolaget skriver på sin hemsida att det ska vara en långsiktig och trygg hyresvärd som arbetar aktivt med hållbarhet för en god samhällsutveckling.

Sök bostad hos Neobo

Neobos lediga lägenheter hittar du på Neobos hemsida. Lägenheterna förmedlas via HomeQ marknadsplats. Neobo har inget strikt kösystem men köpoängen du samlar på HomeQ uppges vara vägledande. för att få en lägenhet ska du ha fyllt 18 år, ha ett svenskt personnummert, stadig inkomst och inga betalningsanmärkningar.