Tre personer dricker kaffe.

Fina insatser av föreningarna!

Sommaren inleddes med en rad evenemang som föreningarna deltog i eller själva arrangerade. I bland annat Haninge och Sundbyberg var våra valfrågor närvarande på nationaldagen. I Sigtuna på Valstadagen. På Sätradagen fick ungdomarna prata med både kommun- och riksdagspolitiker om sina frågor. På Gotland uppvaktade föreningen sina regionpolitiker i ett försök att rädda studentlägenheterna kvar i allmännyttan. I Tyresö bjöd föreningen in samtliga partier till en debatt. I Järva bjöd föreningen in Socialdemokraternas bostadspolitiska talesperson för att prata om hyresrättens ställning i Sverige. I Södertälje Nykvarn har föreningen varit med på ett par evenemang och pratat med människor. Det här är bara ett litet axplock av vad som gjorts. Bravo!

valet22 Södertälje Nykvarn

Valarbete i Södertälje och Nykvarn

valet22tyresö

Valerbete i Tyresö

Valet22Sundbyberg

Valarbete i Sundbyberg

Valet22Sätradagen

Valarbete i Sätra

valet22Husby

Valarbete i Husby

valet22 Gotland

Valarbete på Gotland

Valet22 bromma ekerö

Valarbete i Bromma och på Ekerö

valet 22Riksförbundet affischerar
Hyresgäst­föreningen

Anställda på förbundskontoret affischerar.