Nätverksträff Hyresgästi brf

Medlemsveckan är här

Nu är höstens medlemsvecka här! Från måndag den 2 oktober till söndag den 8 oktober väntar aktiviteter runt om i Stockholm och Gotland. Håll utkik i ditt bostadsområde.

Under medlemsveckan vill vi stärka oss som folkrörelse, visa på medlemsnyttan och öka antalet medlemmar. Veckans fokus ligger på de kommande hyres­förhandlingarna och att värva så många medlemmar som möjligt!

Ta del av våra informationspaket

Inför veckan finns två informationspaket att ta del av, ett för att värva nya medlemmar och ett som innehåller information om årets hyres­förhandlingar. Du kan ladda ner de på den här sidan.

Vill du veta mer om hyres­förhandlingarna i Stockholm och Gotland? Här kan du läsa mer om det aktuella läget i hyres­förhandlingarna.

Just nu är det viktigare än någonsin att engagera sig. Ju fler vi är, desto starkare är vi. Ditt medlemskap hjälper oss att kämpa mot höga hyror. Bli medlem idag!