Din innergård
Nils-Olof Larsson

Kallelse till årsmöte

Årsmötet 2021 genomförs digitalt och i det här mejlet kan du hitta information om hur du kan delta. På mötet diskuteras året som varit och det år som kommer. Du röstar också för vilka personer som du vill ska ha olika uppdrag i föreningen.

Datum: Onsdag 24 mars klockan 18.00
Plats: Digitalt

Om mötet

Du som medlem deltar hemifrån på din dator, surfplatta eller smarta telefon genom programmet Microsoft Teams, och röstar med programmet Mentometer. Har du inte möjlighet att delta via dator, surfplatta eller smart telefon kan du ringa in till mötet via telefon.

Instruktioner för att delta på mötet finns på hemsidan, tillsammans med den obligatoriska anmälan. Vi kommer genomföra ett testmöte för att se att tekniken fungerar den 22 mars där du gärna får vara med.

Kontakt

I år blir årsmötet lite speciellt, men vi hoppas ändå att alla ska känna sig välkomna och inkluderade på årsmötet. Har du frågor eller synpunkter är du väldigt välkommen att maila eller ringa ordförande Kerstin Granberg Lundgren eller boendeutvecklare Samuel Björklund. Du kan även ringa dem om du vill anmäla dig till mötet genom telefon.

Kerstin Granberg Lundgren
Kerstin.Granberg-Lundgren@hyresgastforeningen.se, 070-242 24 10