Bild på två händer som pekar på ett papper. Framför bilden står det skrivet "Årsmöte 2021. Södra Västerbottens Hyresgäst­förening".

Digitalt årsmöte 2021

Varje år håller Hyresgäst­föreningen i Södra Västerbotten ett möte där alla medlemmar i föreningens område får delta. På mötet diskuteras året som varit och det år som ska ske, men man röstar också för vilka personer som ska ha olika uppdrag i föreningen. Årsmötet 2021 kommer genomföras digitalt och på den här sidan kan du hitta information om hur du kan delta och obligatorisk anmälan.

Datum: Onsdag 24 mars klockan 18.00
Plats: Digitalt
ANMÄLAN ÄR FORTFARANDE ÖPPEN

I år blir årsmötet lite speciellt, men vi hoppas ändå att alla ska känna sig välkomna och inkluderade på årsmötet. Om du vill vara med på årsmötet måste du anmäla dig. Lättast är om du anmäler dig genom webformuläret, och då klickar du på knappen här nedanför.

Har du frågor, synpunkter eller bara vill tjôta med någon om årsmötet är du väldigt välkommen att maila eller ringa ordförande Kerstin Granberg Lundgren eller boendeutvecklare Samuel Björklund. Du kan även ringa dem om du vill anmäla dig till mötet genom telefon.

Kerstin Granberg Lundgren
Kerstin.Granberg-Lundgren@hyresgastforeningen.se, 070-242 24 10