Bild på två händer som pekar på ett papper. Framför bilden står det skrivet "Årsmöte 2021. Södra Västerbottens Hyresgäst­förening".

Digitalt årsmöte 2021

Varje år håller Hyresgäst­föreningen i Norra Västerbotten ett möte där alla medlemmar i föreningens område får delta. På mötet diskuteras året som varit och det år som ska ske, men man röstar också för vilka personer som ska ha olika uppdrag i föreningen. Årsmötet 2021 kommer genomföras digitalt och på den här sidan kan du hitta information om hur du kan delta och obligatorisk anmälan.

Datum: Måndag 24 maj klockan 18:00.
Plats: Digitalt via Teams

I år blir årsmötet lite speciellt, men vi hoppas ändå att alla ska känna sig välkomna och inkluderade på årsmötet. Om du vill vara med på årsmötet måste du anmäla dig senast den 20 maj till Pernilla Asplund.

Har du praktiska frågor om årsmötet är du välkommen att höra av dig till Pernilla Asplund på pernilla.asplund@hyresgastforeningen.se eller via telefon på
010-459 11 74, mobil 076-139 11 74.

MVh
Leif Hedvall, ordförande föreningen Norra Västerbotten.