Öppna träffar med Hyresgäst­föreningen

Är du intresserad av att engagera dig i ditt område eller bara är nyfiken på vad din förening - Hyresgäst­föreningen gör för någonting? Då är du välkommen på en digital informationsträff via Teams med Hyresgäst­föreningen!

En kvinna sitter och jobbar med sin laptop i knät.

Det är viktigt för Hyresgäst­föreningen att höra vad ni medlemmar tycker om ert boende och om er hyresvärd. Vi berättar om vilka möjligheter som finns att engagera sig hos oss. Kanske finns det intresse av att göra något tillsammans med några grannar? Har ni frågor och funderingar så svarar vi på dem. Har ni önskemål och idéer så kanske vi kan bidra med hjälp hur ni kan nå dit.

Dessa träffar erbjuds till alla medlemmar den första måndagen i månaden, du kan välja mellan dag eller kvällstid.

Målgrupp:
Medlemmar i region norra Skåne.

Kursledare:
Förtroendevalda och folkrörelseutvecklare på Hyresgäst­föreningen region norra Skåne.

Aktuella datum:

Fysiska träffar:
4 mars, kl. 18:00-19.00.
Plats: Järnvägsgatan 4A, Halmstad
Klicka här för att komma till anmälan!

8 april, kl. 18:00-19.00
Plats: Järnvägsgatan 18, Helsingborg
Klicka här för att komma till anmälan!

Digitala träffar:
6 maj, kl. 10.00-11.00, digital träff på Teams. Klicka här för att komma till anmälan!
6 maj, kl. 18.00-19.00, digital träff på Teams. Klicka här för att komma till anmälan!
3 juni, kl. 10.00-11.00, digital träff på Teams. Klicka här för att komma till anmälan!

Du som anmält dig till träffen får samma dag som träffen är en länk till din e-postadress. Det är bara att klicka på den länken strax innan mötet så syns och hörs vi där.

Har du frågor?
Hör av dig till: