Njut av fyra helt kostnadsfria kryssningar

Det är rätt trevligt att vara kompis med ett rederi. Speciellt om du tycker att det är härligt att komma ut i skärgården. Just nu kan vi i samarbete med Viking Line erbjuda fyra olika, helt kostnadsfria kryssningar.

500 fria nöjeskryssningar
Hann du inte knipa en kryssning i våras? Nu har du chansen igen – men vänta inte för länge! Under ett lyxigt dygn ombord på Cinderella hinner du och ditt resesällskap testa både skaldjursplatån och Kocklandslagets buffé, shoppa loss rejält och bli ompysslade i spat. När dj:s, partyband och artister som Brolle och Martin Stenmarck får nattklubben att sjuda – ja, då börjar festen på riktigt. Gäller söndag–torsdag 1/9–31/10 2018.

Höstmys i Helsingfors
Helsingfors har massor att erbjuda sina besökare. Vi bjuder dig och upp till tre vänner på hytt och en härlig kryssning, så kan ni plocka godbitarna under två kvällar till havs och en dag i land. Bli först med att besöka det nya konstmuseet Amos Rex eller ta årets sista utomhusdopp på Allas Sea Pool med äkta finsk bastu, kall öl, god mat och havsvattenpool. Och som vanligt är resan halva nöjet. Gäller söndag–onsdag 19/8–1/11 2018.

Medlemserbjudande

• Nöjeskryssa ett dygn Stockholm-Mariehamn med Viking Cinderella. 500 fria kryssningar – först till kvarn. Gäller söndag–torsdag 1/9–31/10 2018.
  • Kryssning Stockholm-Helsingfors. Medlemspris 0 kr. Gäller söndag–onsdag 19/8–1/11 2018.
  • Bussanslutningar från ett flertal orter för 25 kr.
  • Boka på www.vikingline/hyres eller ring 08-452 40 00. Uppge kod HYRES.
  • Visa upp ditt medlemskort eller ditt digitala medlemskort i appen när du hämtar ut biljetterna.

Missa ingen förmån. Ladda ner vår förmånsapp.