Bilden visar två leende personer som tittar på varandra.

Hemförsäkring med rabatt hos Gjensidige

Tillsammans med Gjensidige har vi tagit fram riktigt bra och förmånliga medlemsförsäkringar för hem och bil. Försäkringarna är särskilt framtagna för dig som bor i hyresrätt och ger ett bra skydd till rimlig kostnad. Försäkrar du både ditt hem och din bil kan du få upp till 20 % rabatt.

Tillsammans med Gjensidige Försäkring erbjuder vi riktigt bra och förmånliga medlemsförsäkringar för ditt hem och din bil. Försäkringarna är särskilt framtagna för dig som bor i hyresrätt och som kanske parkerar din bil på gatan. Väljer du att försäkra både ditt hem och din bil får du dessutom rabatt!

Några exempel på vad hemförsäkringen täcker:

• Om dina saker i lägenheten förstörs genom till exempel brand eller vattenskada ersätts du med upp till det försäkringsbelopp du valt.
  • Om din cykel blir stulen kan du få ersättning med upp till 75 000 kr.
  • Om du är på resa hjälper försäkringen vid t ex sjukdom eller olycksfall.