En man och en kvinna sitter på bio med popcorn framför sig. Båda ler stort.
Filmstadens bildbank

Medlemspris hos Filmstaden (f.d. SF-bio)

OBS! Biobiljetter med utgångsdatum mellan 18 mars – 1 sep 2020 förlängs till den 2 dec 2020 och de med utgångsdatum mellan 2 sep 2020 – 30 jun 2021 förlängs med 3 månader. OBS!

Bilden visar två röda biobiljetter.
Filmstadens bildarkiv

OBS! Vi har tekniska problem med vår app och kommer under sommaren att lansera en ny app. Tills dess rekommenderar vi de medlemmar som inte kan köpa biljetter via appen att prova med en annan enhet eller beställa pappersbiljetter. Vi beklagar detta, men är snart tillbaka med en bättre och uppdaterad version av appen! OBS!

Observera att leveranstid av pappersbiljetter är cirka två veckor.

Använd en av våra mest populära medlemsförmåner - billiga biobiljetter. Unna dig själv en härlig biokväll eller ge bort några biljetter i present! Biljetterna gäller på alla Filmstadens biografer och även en del andra biografer.

Vid 3D-visning på Filmstadens biografer kan en kostnad på 15 kr tillkomma för 3D-glasögon som du sedan får behålla. På övriga biografer förekommer ibland en tilläggskostnad på ca 30 kr vid 3D-visning. På en IMAX-visning eller bokning av plusstol/vip-fåtölj tillkommer en kostnad på ca 60 kr. Dessa tilläggskostnader betalas på biografen.