En man och en kvinna sitter på bio med popcorn framför sig. Båda ler stort.
Filmstadens bildbank

Medlemspris hos Filmstaden (f.d. SF-bio)

OBS! På grund av COVID-19 reserverar vi oss för längre leveranstider vid köp av pappersbiljetter. Observera även att Filmstaden sedan den 18/3 tills vidare stängt alla sina biografer. Biobiljetter som har sitt utgångsdatum under den tid som biograferna är stängda är förlängda till den 1/9 2020. OBS!

Bilden visar två röda biobiljetter.
Filmstadens bildarkiv

OBS! Vi har tekniska problem med vår app och kommer inom några veckor att lansera en ny version av appen. Tills dess rekommenderar vi de medlemmar som inte kan köpa biljetter via appen att prova med en annan enhet eller beställa pappersbiljetter. Vi beklagar detta, men är snart tillbaka med en bättre och uppdaterad version av appen!

Observera att leveranstid av pappersbiljetter är cirka två veckor.

Använd en av våra mest populära medlemsförmåner - billiga biobiljetter. Unna dig själv en härlig biokväll eller ge bort några biljetter i present! Biljetterna gäller på alla Filmstadens biografer och även en del andra biografer.

Vid 3D-visning på Filmstadens biografer kan en kostnad på 15 kr tillkomma för 3D-glasögon som du sedan får behålla. På övriga biografer förekommer ibland en tilläggskostnad på ca 30 kr vid 3D-visning. På en IMAX-visning eller bokning av plusstol/vip-fåtölj tillkommer en kostnad på ca 60 kr. Dessa tilläggskostnader betalas på biografen.