Bild på biobesökare

Billigare biobiljetter hos Filmstaden

Är du sugen på att gå på bio? Som medlem i Hyresgäst­föreningen kan du köpa biobiljetter för bara 105 kronor. Bli medlem idag och gå på bio med någon du tycker om!

Så här köper du biobiljetter:

1. Ladda ner vår förmånsapp. Appen laddas ned gratis från AppStore eller Google Play. Sök på Hyresgäst­föreningen.

2. Köp dina värdekoder i appen och betala med bankkort eller Swish.
    Koderna skickas som sms efter ditt köp. Fyll i din e-postadress så får du även en utskrivbar PDF skickad till din e-post.

Villkor och information

• Värdekoderna gäller i utbyte mot en biobiljett till ordinarie föreställning och 3D-föreställning. Gäller ej eventföreställningar, konsertfilmer eller andra specialföreställningar.
  • Pristillägg förekommer på IMAX-, ISense, VIP-föreställningar, VIP-stolar samt plusstolar. Tillägg för 3D-glasögon förekommer vid 3D-föreställningar.
  • Värdekoderna fungerar endast på Filmstaden, Svenska Bio och Cinemascenens biografer.
  • Värdekoderna är giltiga upp till ett år från beställningsdatum.
  • Du kan max köpa 10 värdekoder per tillfälle och 20 värdekoder per månad.
  • Du behöver ett svenskt mobilabonnemang för att köpa värdekoder.
  • Värdekoderna är för eget bruk och det är inte tillåtet att köpa värdekoder för vidareförsäljning.
  • Hyresgäst­föreningen har ingen möjlighet att lösa in förfallna värdekoder.
  • Ångerrätten gäller inte på värdekoder då de på grund av sin beskaffenhet inte kan återlämnas.
  • Ordinarie pris på föreställningar för barn och pensionärer kan i vissa fall kan vara billigare än priset för de värdekoder som vi säljer.
  • Kontakta medlemsformaner@hyresgastforeningen.se om du har frågor eller om det uppstår problem.

Finns inte Filmstaden, Svenska Bio eller Cinemascenen där du bor?

Biografer som ägs av andra företag kan inte ta emot Hyresgäst­föreningens digitala värdekoder. Då har du möjlighet att köpa pappersbiljetter istället. Observera att dessa biografer själva bestämmer om de tar emot våra pappersbiljetter, därför rekommenderar vi att du hör av dig till biografen innan du köper biljetterna från oss. Leveranstiden på pappersbiljetter är oftast mellan 3-5 veckor. Köp dina pappersbiljetter här.