Kalender uppslagen minnesanteckning för årsmötet.

Välkommen till årsmöte 2022

Varje år håller Hyresgäst­föreningen i Örnsköldsvik ett möte där alla medlemmar i föreningens område får delta. På mötet diskuteras året som varit och det år som ska ske, men man röstar också för vilka personer som ska ha olika uppdrag i föreningen. På den här sidan finns information om mötet och obligatorisk anmälan.

Vi hälsar dig som är medlem hjärtligt välkomna till årsmötet torsdag 24 mars klockan 18:30 på Scandic Hotell Örnsköldsvik.

På grund av den rådande pandemin ser vi gärna att så många som möjligt tar chansen att delta digitalt via Teams. Klicka på blå knappen här nedan och läs mer om hur ett digitalt årsmöte fungerar.

Alla som vill delta vid årsmötet ska anmäla sig senast 14 mars till hyresgastforeningen.ovik@gmail.com *, alternativt till:
Hyresgäst­föreningen
Valhallavägen 38K
891 37 Örnsköldsvik

Hjärtligt välkomna,

Styrelsen Örnsköldsvik

*Tidigare stod det en annan epost-adress här och det står en annan epost-adress i Hem & Hyra. Den epost-adressen är inte längre i bruk. Du ska anmäla dig till epost-adressen ovan. Vi ber om ursäkt för otydligheten.