Nominera Årets eldsjäl 2019

Känner du någon som har engagerar sig utöver det vanliga för Hyresgäst­föreningen? Då kan du nu nominera personen, eller gruppen, till ”Årets eldsjäl 2019”.

Den som nomineras ska vara medlem och det ska vara en person eller grupp som gjort något värdefullt för Hyresgäst­föreningen eller som på ett extraordinärt sätt engagerat sig i organisationen. Det är viktigt att lyfta fram dem som kanske jobbar i det dolda men gör väldigt stora insatser för till exempel sina grannar och sitt bostadsområde.

Alla medlemmar, och medarbetare, kan nominera en person eller grupp.  Föreningarnas och de lokala hyresgäst­föreningarnas årsmöten kan också nominera. Senast 31 december 2019 behöver din nominering ha kommit in.

Det blir tredje gången som Årets eldsjäl uppmärksammas i region norra Skåne. Utmärkelsen delas ut på regionens fullmäktigemöte våren 2020.

Så här nominerar du

Vi behöver veta:

• Namn, adress, e-post, telefon på person/grupp som nomineras
  • Motivering till nomineringen
  • Namn, förening, telefon till dig/er som nominerar

Skicka senast 31 december 2019 till Liz Lindkvist:
E-post: lizlindkvist@hotmail.com
Postadress: Långarödsvägen 54 C, 263 34 Höganäs

Har du frågor och funderingar? Kontakta Liz på telefon 0702-64 92 22.