En man och en kvinna håller om varandra och ler

Välkommen alla nya medlemmar!

Tack till alla 17 296 personer som hittills har blivit medlemmar under 2023! Vi är så glada att ni har valt att bli en del av Hyresgäst­föreningen. I skrivande stund är vi över 550 000 medlemmar - och för varje dag som går växer vi och blir en starkare folkrörelse!

Kanske har du valt att bli medlem för att du vill engagera dig och öka gemenskapen i ditt bostadsområde? Kanske har du valt att bli medlem på grund av tryggheten som kommer från att du vet att Hyresgäst­föreningen alltid står på hyresgästernas sida? Oavsett vad det är som har gjort att just du har valt att bli en del av vår organisation så är vi glada att du är här! För tillsammans är vi starka, och tillsammans kan vi som folkrörelse göra skillnad.

Och du! Glöm inte bort att som medlem får du också tillgång till mängder av fina medlemsförmåner och rabatter. Du hittar dem här!