En person läser en bok i soffan
Lisa Fotios/Pexels

Lärkan: Hyresgäst­föreningens utbildningsplattform

Visste du att Hyresgäst­föreningen har en egen utbildningsplattform, Lärkan? Här kan medlemmar och förtroendevalda få handfasta råd och kunskap om hur förändringsarbete går till i praktiken.

När du loggar in på Lärkan så kommer du att kunna klicka på utbildningskataloger. Där hittar du utbildningar som din region anordnar och även nationella utbildningar. För de utbildningar som inte är digitala kommer du här att se information om kommande utbildningstillfällen och anmäla dig direkt.

Klicka här för att komma till Lärkan.

Hyresgäst­föreningen har även en introduktionsutbildning som är öppen för alla. Här kan du enkelt få reda på vad Hyresgäst­föreningen kan bidra med. Under utbildningen så får du handfast information om hur du kan gå tillväga för att förbättra saker i ditt bostadsområde.

Klicka här för att komma till den öppna utbildningen.