En äldre kvinna och en tjej kramas i en hall.

Samarbetet med Lån & Spar Bank avslutas

Sedan oktober 2016 har vi i samarbete med Lån & Spar Bank erbjudit förmånliga banktjänster till våra medlemmar. Nu vill vi meddela att från och med den 1 juni 2023 kommer samarbetet upphöra.

Förutsättningarna för ett samarbete gällande förmånliga bankprodukter till Hyresgäst­föreningens medlemmar har under samarbetets gång förändrats, inte minst till följd av förändrade förutsättningar på marknaden. Vi har därför tillsammans med Lån & Spar Bank beslutat att samarbetet ska avvecklas och avslutas. Detta gäller från och med den 1 juni 2023. Som kund hittar du mer information om vad förändringen innebär för dig i din internetbank.

• Nyförsäljning av bankprodukter med medlemsförmån upphör den 1 februari 2023
  • Om du har frågor om ditt medlemskap kontakta Hyresgäst­förening på telefon: 0771-443 443
  • För mer information om samarbetets upphörande, vänligen kontakta: medlemsformaner@hyresgastforeningen.se
  • För kontakt med Lån & Spar Bank hänvisar vi dig till telefon: 040-205 600