kvinna läser på skärm

Material till medlemsveckan

Här hittar du det material regionerna Mitt och Aros-Gävle tagit fram till vårens medlemsvecka. Ladda ner och skriv ut det material som passar just er aktivitet.

Har du varit här tidigare? Uppdatera gärna webbläsaren så att du får en fräsch länk!

• Flygblad om engagemang
    Vad brinner du lite extra för? Använd denna för att fånga engagemang hos medlemmar.
  • Tips inför medlemsveckan
    Få tips att tänka på i planeringsstadiet, bland annat saker att göra och samtalsknep.
  • Livet i hyresrätten
    Vårt formulär med tre frågor som vi tar med oss ut under medlemsveckan. Ladda ner och skriv ut. Ställ in skrivaren att skriva ut på båda sidor (tvåsidigt dokument) i A4. Dela sedan det utskrivna pappret på mitten till A5. Formulärets ena sida har en QR-kod för digitala svar, på den andra sidan går det bra att fylla i med penna.
  • Trapphusaffisch inför medlemsveckan
    Ladda ner och skriv ut affischen, fyll i information om er aktivitet och sätt upp på anslagstavlor och i trapphus.
    Här finns affischen som A3. Här finns affischen som A4.
  • Infoblad för förtroendevalda - 5 punkter för en bättre bostadspolitik
    Baserat på Hyresgäst­föreningens 10-punktsprogram har vi brutit ut 5 punkter som förtroendevalda i regionerna lyft fram som extra viktiga. Materialet ligger som två stycken A5:or på ett A4-ark. Ställ in skrivaren att skriva ut på båda sidor (vänd längs kortsidan) och dela sen i två.