Händer som pekar på dokument. I förgrunden står det "årsmöte 2021"
asdf

Årsmöte 2021

Varje år håller Hyresgäst­föreningen i Storsjöbygden ett möte där alla medlemmar i föreningens område får delta. På mötet diskuteras året som varit och det år som ska ske, men man röstar också för vilka personer som ska ha olika uppdrag i föreningen. Årsmötet 2021 kommer genomföras digitalt och fysiskt och på den här sidan kan du hitta information om hur du kan delta och obligatorisk anmälan.

Datum: tisdag 30 mars klockan 18.00
Plats: Folkets Hus Östersund och digitalt

I år blir årsmötet lite speciellt, men vi hoppas ändå att alla ska känna sig välkomna och inkluderade på årsmötet. Har du frågor, synpunkter eller bara vill tjôta med någon om årsmötet är du väldigt välkommen att maila eller ringa Clas Alenius.

Om du vill vara med på årsmötet måste du anmäla dig senast en vecka innan. Lättast är om du anmäler dig genom webformuläret, och då klickar du på knappen till höger. Om du vill anmäla dig över telefon går det också bra - ring då till Clas.

Clas Alenius
Telefon: 072-505 04 78, 010-459 18 02