Kalender uppslagen minnesanteckning för årsmötet.

Välkommen till årsmöte 2022

Hyresgäst­föreningen Östra Norrbotten har nu varit vilande under ett flertal år. Föreningsområdet omfattar kommunerna Övertorneå, Haparanda, Överkalix samt Kalix. Intresse finns nu från några medlemmar att väcka föreningen till liv igen. Snart är det dags för årsmötet får alla medlemmar i föreningens område delta. På mötet diskuteras det år som ska ske och man röstar också för vilka personer som ska ha olika uppdrag i föreningen. På den här sidan finns information om mötet och obligatorisk anmälan.

Vi hälsar dig som är medlem hjärtligt välkomna till årsmötet torsdag 24 mars klockan 18:00 på Övertorneå Folkets Hus.

På grund av den rådande pandemin ser vi gärna att så många som möjligt tar chansen att delta digitalt via Teams. Klicka på blåa knappen här nedan och läs mer om hur ett hybridårsmöte fungerar.

Alla som vill delta vid årsmötet ska anmäla sig till Gunilla Gahnström, 010-459 18 12.

Hjärtligt välkomna