Må bättre med VitaVera

Med hjälp av VitaVera kan du göra ditt hem och din vardag fri från kemikalier. VitaVera har levererat naturliga produkter i tio år, till exempel ekologiska hudvårds- och hygienprodukter, tillbehör för yoga och meditation, goda téer, kosttillskott och köksattiraljer. Leveransen sker smidigt med post/DHL och är fraktfri över 750 kr.

Medlemserbjudande

• Du får 12 % rabatt på ordinarie sortiment.

Shoppa på vitavera.se

Uppge HGF17VV i fältet för rabattkoder i kassan.

Missa ingen förmån. Ladda ner vår förmånsapp.

Mer inom Hälsa och skönhet

Mer i Nationellt

• Rabatt på begravningar & gravsten

Hur tar du avsked av en människa som inte kommer tillbaka? Det är mycket svårt. Men en begravning som handlar om ett liv som levts, mer än om döden, blir ett värdefullt minne när livet ska gå vidare. Det kan Fonus hjälpa till med.

• Hyr påskbilen hos Mabi

Hos Mabi Hyrbilar hittar du både vanliga och ovanliga hyrbilar - allt från den lilla stadsbilen till den stora familjejeepen, kombin för den längre resan, cabben för det speciella tillfället samt minibussar och transportbilar i olika storlekar.

Nationellt
  • Byt till grön el med rött pris

En av de enklaste sakerna du som privatperson kan göra för miljön är att byta till grön el. Därför har vi nu gjort det ännu enklare för dig som är medlem i Hyresgästföreningen.

Sök bland mer än 600 förmåner och erbjudanden