Medlemspris hos SF Bio

Använd en av våra mest populära medlemsförmåner - billiga biobiljetter. Unna dig själv en härlig biokväll eller ge bort några biljetter i present! Biljetterna gäller på alla SF Bios biografer och även en del andra biografer.

Läs om aktuella filmer och se trailers på sf.se

Medlemserbjudande

• Biobiljetter för 95 kronor/styck.
  • NYHET! Du kan nu ladda ner vår populära förmånsapp och köpa biljetter direkt i appen (levereras efter 24 h). Appen hittar du i Google Play eller Appstore, sök på Hyresgästföreningen.
  • Du kan beställa max tio biljetter åt gången. Leveranstid är cirka en vecka. Biljetterna är giltiga upp till ett år från beställningsdatum. Hyresgästföreningen har ingen möjlighet att lösa in förfallna biljetter. Kontrollera därför alltid giltighetstiden. Vid 3D-visning på SF Bio-biografer tillkommer en kostnad på 15 kr för 3D-glasögon som du sedan får behålla. På övriga biografer förekommer en tilläggskostnad på ca 30 kr vid 3D-visning. På en IMAX-visning tillkommer en kostnad på 60 kr. Dessa tilläggskostnader betalas på biografen.
  • Beställ så här: sätt in beloppet för önskat antal biljetter på plusgiro 29 71 68-7. Skriv medlemsnummer, namn och adress som meddelande/fakturanummer. Om det är ont om plats skriv in så mycket du får plats med. OBS! Betalar du via Internet skriv i första hand ditt medlemsnummer och namn!
  • Du kan max köpa 10 biljetter/tillfälle och 20 biljetter/månad.
  • Observera att biljetter för barn och pensionärer i vissa fall kan vara billigare än förmånsbiljetterna.
  • Biobiljetterna är för eget bruk och det är inte tillåtet att köpa biljetter för vidareförsäljning.

Missa ingen förmån. Ladda ner vår förmånsapp.

Sök bland mer än 600 förmåner och erbjudanden