Medlemspris hos SF Bio

Använd en av våra mest populära medlemsförmåner - billiga biobiljetter. Unna dig själv en härlig biokväll eller ge bort några biljetter i present! Biljetterna gäller på alla SF Bios biografer och även en del andra biografer.

Läs om aktuella filmer och se trailers på sf.se

Vid 3D-visning på SF Bio-biografer kan en kostnad på 15 kr tillkomma för 3D-glasögon som du sedan får behålla. På övriga biografer förekommer ibland en tilläggskostnad på ca 30 kr vid 3D-visning. På en IMAX-visning tillkommer en kostnad på 60 kr. Dessa tilläggskostnader betalas på biografen.

Medlemserbjudande

• Biobiljetter för 95 kronor/styck.
  • NYHET! Du kan nu ladda ner vår populära förmånsapp och köpa biljetter direkt i appen (levereras efter 24 h). Appen hittar du i Google Play eller Appstore, sök på Hyresgästföreningen.
  • Beställ så här: Sätt in pengar för det antal biocheckar du vill ha på bankgiro 110-9867. Skriv medlemsnummer eller huvudmedlemmens personnummer som meddelande/fakturanummer.
  • Du kan max köpa 10 biljetter/tillfälle och 20 biljetter/månad. Biljetterna är giltiga upp till ett år från beställningsdatum. Hyresgästföreningen har ingen möjlighet att lösa in förfallna biljetter. Kontrollera därför alltid giltighetstiden. Observera att leveranstid av pappersbiljetter är cirka två veckor.
  • Observera att biljetter för barn och pensionärer i vissa fall kan vara billigare än förmånsbiljetterna.
  • Biobiljetterna är för eget bruk och det är inte tillåtet att köpa biljetter för vidareförsäljning.

Missa ingen förmån. Ladda ner vår förmånsapp.

Sök bland mer än 600 förmåner och erbjudanden