Alltid 10 % rabatt hos Mabi Hyrbilar

Oavsett om du behöver en liten bil, en rymlig bil eller en stilig bil så har Mabi hyrbilen som passar dig.

Med Mabi Hyrbilar reser du tryggt och bekvämt. Hos oss hittar du både vanliga och ovanliga bilar. Allt från den lilla stadsbilen till den stora familjejeepen, kombin för den längre resan, cabben för det speciella tillfället samt minibussar, flyttbilar och transportbilar i olika storlekar. Du kan hyra både kortare och längre perioder, från en dag till flera månader.

Mabi Hyrbilar är ett av Sveriges största biluthyrningsföretag och har uthyrningskontor över hela landet, från Luleå i norr till Trelleborg i söder. Vårt mål är att erbjuda hyrbilar till konkurrenskraftiga priser utan att tumma på kvalitet, säkerhet, service eller tillgänglighet.

Medlemserbjudande

• Njut av påsken med extra billig bil i 5 dygn: 13-18 april (med reservation för fullbokning).
  • Boka påskbilen på www.mabi.se/offers/hyrbil-pask och uppge "hgf" som kampanjkod.
  • Alltid weekendbil från 716 kr. Gäller från fredag kl 12 till måndag kl 9.
  • Alltid 10 % på Mabis lägsta webbpris oavsett vilken bil eller period du hyr. Lokala avvikelser kan förekomma.
  • Ditt medlemspris inkluderar fria mil, ev. vägtullar och självriskreducering - endast din bränslekostnad tillkommer. Visa ditt medlemskort eller ditt digitala medlemskort i appen när du hämtar ut bilen.
  • Uppge "hgf" som kampanjkod

Missa ingen förmån. Ladda ner vår förmånsapp.

Mer inom Bil och motor

Mer inom Resor och boende

Mer i Nationellt

• Rabatt på begravningar & gravsten

Hur tar du avsked av en människa som inte kommer tillbaka? Det är mycket svårt. Men en begravning som handlar om ett liv som levts, mer än om döden, blir ett värdefullt minne när livet ska gå vidare. Det kan Fonus hjälpa till med.

Nationellt
  • Byt till grön el med rött pris

En av de enklaste sakerna du som privatperson kan göra för miljön är att byta till grön el. Därför har vi nu gjort det ännu enklare för dig som är medlem i Hyresgästföreningen.

• Åk på weekendresa med Smultronställen

Hos Smultronställen hittar du hotell, slott, herrgårdar och gästgiverier från Hälsingland i norr till Skåne i söder. Vare sig du planerar en helg tillsammans med vännerna, din livskamrat eller firar en högtidsdag finner du här något som passar.

Sök bland mer än 600 förmåner och erbjudanden