Alltid 10 % rabatt hos Mabi Hyrbilar

Oavsett om du behöver en liten bil, en rymlig bil eller en stilig bil så har Mabi hyrbilen som passar dig.

Med Mabi Hyrbilar reser du tryggt och bekvämt. Hos oss hittar du både vanliga och ovanliga bilar. Allt från den lilla stadsbilen till den stora familjejeepen, kombin för den längre resan, cabben för det speciella tillfället samt minibussar, flyttbilar och transportbilar i olika storlekar. Du kan hyra både kortare och längre perioder, från en dag till flera månader.

Mabi Hyrbilar är ett av Sveriges största biluthyrningsföretag och har uthyrningskontor över hela landet, från Luleå i norr till Trelleborg i söder. Vårt mål är att erbjuda hyrbilar till konkurrenskraftiga priser utan att tumma på kvalitet, säkerhet, service eller tillgänglighet.

Medlemserbjudande

• Alltid weekendbil från 716 kr. Gäller från fredag kl 12 till måndag kl 9.
  • Alltid 10 % på Mabis lägsta webbpris oavsett vilken bil eller period du hyr. Lokala avvikelser kan förekomma.
  • Ditt medlemspris inkluderar fria mil, ev. vägtullar och självriskreducering - endast din bränslekostnad tillkommer. Visa ditt medlemskort eller ditt digitala medlemskort i appen när du hämtar ut bilen.
  • Ring 0774 43 44 44 eller se mabi.se för mer information
  • Bokning av din hyrbil måste ske via mabi.se , uppge "hgf" som kampanjkod

Missa ingen förmån. Ladda ner vår förmånsapp.

Sök bland mer än 600 förmåner och erbjudanden