Du hittar allt för barnen på Lekmer.se

Hos Lekmer.se hittar du ett brett sortiment av bland annat barnvagnar, leksaker, barnkläder, bilbarnstolar och barnrumsinredning. Lekmer.se blev årets nätbutik 2014, 2015 och 2016 inom kategorin Leksaker och Barn och baby. Leverans sker inom 2-5 arbetsdagar och du har 365 dagars öppet köp. Fri frakt vid köp för minst 1000 kr.

Medlemserbjudande

• 10 % extra rabatt* på allt, inklusive redan låga priser och nedsatta varor
  • Använd rabattkod: HGF10LEKMER
  • Besök www.lekmer.se.
  • Titta även in på Lekmers outlet med massvis av nedsatta produkter.
  • *Gäller ej om annan information ges på produktsidan.

Missa ingen förmån. Ladda ner vår förmånsapp.

Mer inom Övrigt

Mer i Nationellt

• Rabatt på begravningar & gravsten

Hur tar du avsked av en människa som inte kommer tillbaka? Det är mycket svårt. Men en begravning som handlar om ett liv som levts, mer än om döden, blir ett värdefullt minne när livet ska gå vidare. Det kan Fonus hjälpa till med.

• Hyr påskbilen hos Mabi

Hos Mabi Hyrbilar hittar du både vanliga och ovanliga hyrbilar - allt från den lilla stadsbilen till den stora familjejeepen, kombin för den längre resan, cabben för det speciella tillfället samt minibussar och transportbilar i olika storlekar.

Nationellt
  • Byt till grön el med rött pris

En av de enklaste sakerna du som privatperson kan göra för miljön är att byta till grön el. Därför har vi nu gjort det ännu enklare för dig som är medlem i Hyresgästföreningen.

Sök bland mer än 600 förmåner och erbjudanden