Medlemspris hos Filmstaden

Köp via appen och få biljetterna som värdekoder direkt till mobilen!

NYHET! Nu får du dina värdekoder/biobiljetter direkt efter köp i appen.

Beställ dina pappersbiljetter senast 9/12 för leverans innan julafton.

Använd en av våra mest populära medlemsförmåner - billiga biobiljetter. Unna dig själv en härlig biokväll eller ge bort några biljetter i present! Biljetterna gäller på alla Filmstadens biografer och även en del andra biografer.

Läs om aktuella filmer och se trailers på filmstaden.se

Vid 3D-visning på Filmstadens biografer kan en kostnad på 15 kr tillkomma för 3D-glasögon som du sedan får behålla. På övriga biografer förekommer ibland en tilläggskostnad på ca 30 kr vid 3D-visning. På en IMAX-visning eller bokning av plusstol/vip-fåtölj tillkommer en kostnad på ca 60 kr. Dessa tilläggskostnader betalas på biografen.

Medlemserbjudande

• Biobiljetter för 95 kronor/styck.
  • Ladda ner vår förmånsapp och köp värdekoder/biobiljetter direkt i mobilen. Värdekoderna skickas som sms direkt efter ditt köp (tjänsten kräver svenskt mobilabonnemang). Appen hittar du i Google Play eller Appstore, sök på Hyresgästföreningen.
  • Beställ pappersbiljetter så här: Sätt in pengar för det antal biocheckar du vill ha på bankgiro 110-9867. Skriv medlemsnummer eller huvudmedlemmens personnummer som meddelande/fakturanummer. Observera att leveranstiden av pappersbiljetter kan vara upp till två veckor.
  • Du kan max köpa 10 biljetter/tillfälle och 20 biljetter/månad. Biljetterna är giltiga upp till ett år från beställningsdatum. Hyresgästföreningen har ingen möjlighet att lösa in förfallna biljetter. Kontrollera därför alltid giltighetstiden.
  • Observera att biljetter för barn och pensionärer i vissa fall kan vara billigare än förmånsbiljetterna.
  • Biobiljetterna är för eget bruk och det är inte tillåtet att köpa biljetter för vidareförsäljning.

Missa ingen förmån. Ladda ner vår förmånsapp.