Apotea.se - alltid nära dig!

Apotea är Sveriges första fullskaliga apotek som bara finns på nätet. På så sätt har du alltid nära till ditt apotek var du än befinner dig. Apotea har lång erfarenhet av näthandel och har ett heltäckande sortiment av både receptfria och receptbelagda läkemedel. Men också en hel del annat för din kropp, hälsa och välbefinnande. Apotea har låga priser och fri frakt, och som medlem i Hyresgästföreningen får du rabatt på dessa redan låga priser!

Nu kan du även beställa receptbelagda mediciner på apotea.se, rabatten gäller dock inte på receptbelagda mediciner.

Medlemserbjudande

• 7 % rabatt på hela sortimentet. Gäller inte receptbelagda läkemedel och kan inte kombineras med andra erbjudanden.
  • Uppge rabattkoden "hgf238" när du kommer till kassan och fyll sedan i ditt medlemsnummer i steget efter.

• Läs mer och beställ på: apotea.se ​​​​

Missa ingen förmån. Ladda ner vår förmånsapp.

Mer inom Övrigt

Mer i Nationellt

• Rabatt på begravningar & gravsten

Hur tar du avsked av en människa som inte kommer tillbaka? Det är mycket svårt. Men en begravning som handlar om ett liv som levts, mer än om döden, blir ett värdefullt minne när livet ska gå vidare. Det kan Fonus hjälpa till med.

• Hyr påskbilen hos Mabi

Hos Mabi Hyrbilar hittar du både vanliga och ovanliga hyrbilar - allt från den lilla stadsbilen till den stora familjejeepen, kombin för den längre resan, cabben för det speciella tillfället samt minibussar och transportbilar i olika storlekar.

Nationellt
  • Byt till grön el med rött pris

En av de enklaste sakerna du som privatperson kan göra för miljön är att byta till grön el. Därför har vi nu gjort det ännu enklare för dig som är medlem i Hyresgästföreningen.

Sök bland mer än 600 förmåner och erbjudanden