Djurmat och tillbehör direkt till din dörr

Fågel, fisk eller mittemellan? Det spelar ingen roll. Animail är din djuraffär på nätet med Sveriges i särklass största fodersortiment och erbjuder snabba leveranser direkt hem till dörren. Kvantiteten spelar heller ingen roll. Animail levererar direkt hem till dig med 30 dagars öppet köp, oavsett om du beställt marsvinspellets eller 20 kilos fodersäckar.

• 12 % rabatt på ordinarie pris och fri frakt vid köp över 500 kr.
  • Uppge koden "HGF12" i fältet för kampanjkoder och ditt medlemsnummer hos Hyresgästföreningen i nästa fält.
  • Beställ på animail.se/hyresgastforeningen

Missa ingen förmån. Ladda ner vår förmånsapp.

Mer inom Övrigt

Mer i Nationellt

• Rabatt på begravningar & gravsten

Hur tar du avsked av en människa som inte kommer tillbaka? Det är mycket svårt. Men en begravning som handlar om ett liv som levts, mer än om döden, blir ett värdefullt minne när livet ska gå vidare. Det kan Fonus hjälpa till med.

• Hyr påskbilen hos Mabi

Hos Mabi Hyrbilar hittar du både vanliga och ovanliga hyrbilar - allt från den lilla stadsbilen till den stora familjejeepen, kombin för den längre resan, cabben för det speciella tillfället samt minibussar och transportbilar i olika storlekar.

Nationellt
  • Byt till grön el med rött pris

En av de enklaste sakerna du som privatperson kan göra för miljön är att byta till grön el. Därför har vi nu gjort det ännu enklare för dig som är medlem i Hyresgästföreningen.

Sök bland mer än 600 förmåner och erbjudanden