Hitta din nästa läsupplevelse hos Adlibris

Koppla av med en bra bok från Adlibris. På Nordens största nätbokhandel väljer du bland över 12 miljoner titlar och handlar dina böcker för upp till 25 % lägre pris jämfört med den vanliga bokhandeln. Dessutom finns ett stort utbud av ljud- och e-böcker, barnböcker, fack- och studentlitteratur på flera språk.

Alltid snabba leveranser och fri frakt på köp över 99 kr.

Medlemserbjudande

• 5 % rabatt på Adlibris redan låga priser när du beställer via webben (även kampanjer). Rabatten gäller ej vid köp i butik.
  • Uppge kod "Hyresgästföreningen" i rutan för kampanjkod när du kommer till kassan.
  • Beställ på adlibris.com/hyresgastforeningen

Missa ingen förmån. Ladda ner vår förmånsapp.

Mer inom Kultur och nöjen

Mer i Nationellt

• Rabatt på begravningar & gravsten

Hur tar du avsked av en människa som inte kommer tillbaka? Det är mycket svårt. Men en begravning som handlar om ett liv som levts, mer än om döden, blir ett värdefullt minne när livet ska gå vidare. Det kan Fonus hjälpa till med.

• Hyr påskbilen hos Mabi

Hos Mabi Hyrbilar hittar du både vanliga och ovanliga hyrbilar - allt från den lilla stadsbilen till den stora familjejeepen, kombin för den längre resan, cabben för det speciella tillfället samt minibussar och transportbilar i olika storlekar.

Nationellt
  • Byt till grön el med rött pris

En av de enklaste sakerna du som privatperson kan göra för miljön är att byta till grön el. Därför har vi nu gjort det ännu enklare för dig som är medlem i Hyresgästföreningen.

Sök bland mer än 600 förmåner och erbjudanden