Kom igång med fri provträning på Actic!

Det är aldrig för sent att komma igång – och hos Actic kan du göra det till ett riktigt bra pris! Som medlem i Hyresgästföreningen kan du träna med 20 % rabatt om du väljer 12 mån. medlemskap och autogiro. Innan du bestämmer dig kan du även provträna i 60 min. Släng alltså ursäkterna åt sidan och skaffa ett medlemskort. Du kommer inte att ångra dig!

Hitta den anläggning som ligger närmast dig.

Medlemserbjudande

• 20 % rabatt på träningskortet, inkl. två timmar personlig träningsvägledning, när du köper ett träningskort med 12 mån. autogiromedlemskap.

• Uppge kampanjkod: HF17ACE på din anläggning eller via actic.se/hyresgastforeningen

Erbjudandet gäller alla Actic-anläggningar i Sverige förutom Landskrona och Täby Tibblebadet. Erbjudandet gäller på ordinarie pris och kan ej kombineras med andra erbjudanden.

Missa ingen förmån. Ladda ner vår förmånsapp.

Mer inom Hälsa och skönhet

Mer inom Sport och fritid

Mer i Nationellt

• Rabatt på begravningar & gravsten

Hur tar du avsked av en människa som inte kommer tillbaka? Det är mycket svårt. Men en begravning som handlar om ett liv som levts, mer än om döden, blir ett värdefullt minne när livet ska gå vidare. Det kan Fonus hjälpa till med.

• Hyr påskbilen hos Mabi

Hos Mabi Hyrbilar hittar du både vanliga och ovanliga hyrbilar - allt från den lilla stadsbilen till den stora familjejeepen, kombin för den längre resan, cabben för det speciella tillfället samt minibussar och transportbilar i olika storlekar.

Nationellt
  • Byt till grön el med rött pris

En av de enklaste sakerna du som privatperson kan göra för miljön är att byta till grön el. Därför har vi nu gjort det ännu enklare för dig som är medlem i Hyresgästföreningen.

Sök bland mer än 600 förmåner och erbjudanden