TUR för en dag!

Julmarknad i hjärtat av Köpenhamn, en julresa i Dansk anda. Njut av dofterna, smakerna och atmosfären i de många och smakfullt juldekorerade stugorna i hjärtat av Köpenhamn. Tusentals ljus, spännande julklappar, kanderade äpplen, varm glögg och inte minst dansk hygge. Fritt inträde. Att resa är att leva!

Program: TUR för en dag - Jul i Köpenhamn

Dagen inleds på bästa sätt på någon av våra restauranger. Här kan vi unna oss en god förmiddagsfika i charmig atmosfär. Det bjuds på korta, spännande presentationer av Belton Travel och Nyhamn of Sweden,mingel och möjlighet att handla kvalitetsprodukter till förmånliga priser.Till lunch får vi en riktigt god och hemlagad julinspirerad buffé med kaffe, innan vi reser vidare med den bekväma bussen mot Danmark och hjärtat av Köpenhamn. Här strosar vi runt på egen hand och njuter av härlig julstämning på valfri julmarknad bland miljontals ljus, pyntade bodar och ljuvliga dofter och smaker som hör julen till. Vi stannar i Köpenhamn ca tre timmar och beräknar att nå första avstigningsplatsen cirka klockan 18:30. Samtliga besök är frivilliga.

Pris: 295:- Inkl. bussresa, presentation, lunch.

Boka din resa här: https://www.kristianstadbuss.se/tur-for-en-dag-jul-i-kopenhamn

Medlemserbjudande

Vid genomförd resa så får du köpa:

• Två påslakansätt från Gripsholm  300 kr.(normalt pris 1200 kr)
  • Plädar från Klippan yllefabrik från 300 kr st. (normalt pris 1000 kr

och som medlem får du:

• 10 % på allt i webbutiken
  • Uppge koden ”NYHAMN”

www.nyhamnsweden.se

• , +46 (0)42 12 86 75 Karta

Missa ingen förmån. Ladda ner vår förmånsapp.