10 % rabatt hos Familjens jurist

Välkommen att göra din vardag lite tryggare!

Många avgörande händelser i livet, som att gifta sig, få barn, flytta utomlands eller förlora en anhörig, innebär juridiska frågor som har stor betydelse för dig och din familj. Familjens jurist tar hand om rättsliga frågor som rör privat- och familjeliv. De hjälper dig med samboavtal, lagfart, gåvobrev, bouppteckning, äktenskapsförord och testamente. De företräder dig även vid skilsmässa och vårdnatstvister.

Familjens jurist är Sveriges största juristbyrå inom privatjuridisk rådgivning med ett 30-tal kontor från Malmö till Luleå och drygt 200 anställda. Tillsammans tar vi hand om ungefär 25 000 ärenden varje år och har en samlad erfarenhet av privatjuridiska frågor som ingen annan juristbyrå i Sverige har.

Vem bestämmer åt dig om du blir sjuk?
Den 1 juli 2017 trädde lagen om Framtidsfullmakt i kraft. Du kan nu själv välja vem eller vilka som ansvarar för dina personliga och ekonomiska intressen den dag du inte längre kan fatta egna beslut. Framtidsfullmakten hjälper dig om du blir sjuk, råkar ut för en olycka eller av andra anledningar skulle drabbas av försvagat hälsotillstånd. Klicka här för mer information om framtidsfullmakter.

Vi på Familjens jurist är experter på familjejuridik. Som medlem i Hyresgästföreningen i Skåne har du dessutom 10 % rabatt på arvodet (från 5975 kr). Ring eller maila mig gärna för att höra mer om hur vi kan hjälpa dig.

Välkommen till Familjens jurist

Medlemserbjudande

• 10 % rabatt på alla juridiska tjänster.
  • Förmånen gäller i Skåne.
  • Uppge koden "Hyresgästföreningen" när du bokar.
  • Välkommen att boka tid via bokningsformuläret på www.familjensjurist.se
  • Du är naturligtvis välkommen att ringa och boka direkt om det passar dig bättre. Telefonnummer till respektive kontor hittar du på hemsidan.

Missa ingen förmån. Ladda ner vår förmånsapp.