Rabatt hos World Class Fitness & Spa

Alla förtjänar ett hälsosamt, lyckligt och produktivt liv. Kroppen är vårt huvudinstrument, men för att må riktigt bra måste det finnas ett samspel mellan kropp, själ och tanke. World Class är experter på träning och hälsa – en kunskap och livsstil vi gärna delar med oss av.

Här finns allt från energiska och effektiva pass till lugn och harmonisk avslappning. Upptäck till exempel hur rolig och inspirerande gruppträning kan vara. Förbättra konditionen till rytmer och dans från hela världen, eller motiveras och få snabba resultat med en personlig tränare. Här hittar du alltid en träningsform som passar dig.

Medlemserbjudande

World Class i Linköping erbjuder Hyresgästföreningens medlemmar ett förmånligt pris vid tecknade av 12 eller 24 månader autogiroavtal. 12 mån startavgift (ord pris 1400 kr) rabatt med 15 % Ditt pris 1190 kr. 24 mån startavgift ( ord pris 700 kr) Ditt pris 595 kr. World Class ger 15 % rabatt på månadskostnaden till Hyresgästföreningens medlemmar eller drar av 15 % på hela priset vid kontant betalning.
Vid tecknande av medlemskap erhåller medlemmen träningsväska samt vattenflaska helt kostnadsfritt. World Class erbjuder även en kostnadsfri Hälsoplan med en medlemsrådgivare ( värde 550 kr), detta gäller för alla Hyresgästföreningens medlemmar som tecknar avtal med World Class i Linköping. Medlemskort skall uppvisas i receptionen för att ta del av erbjudandet.

Adress: S:t Larsg 3, Linköping

World Class Fitness & Spa

• S:t Larsgatan 3, 582 24 Linköping Karta

Missa ingen förmån. Ladda ner vår förmånsapp.