50 % rabatt på utvalda förråd /gratis släpvagn

• Linköping
  • Norrköping
  • Söderköping

Pelican Self Storage hyr ut förråd hur länge du vill, i allt från en vecka till flera år. Du har tillgång till ditt förråd, året runt, mellan 05:30-00:00. Alla anläggningar är videoövervakade, larmade och förråden är insynskyddade. Det är bara du som har tillgång till ditt förråd.

För att göra det enklare för dig lånar Pelican Self Storage ut gratis släpvagnar - om du besöker butiken i Linköping/Norrköping (reservation enbart om det finns lediga - går ej att boka i butiken). Besök deras hemsida scrolla ner på sidan och klicka på Gratis släp, där kan du boka in ett släp till en kostnad av 25 kr.

Medlemserbjudande

• 50 % rabatt de 4 första månadshyrorna på utvalda förråd. 10-pack flyttkartonger 99 kronor, 10-pack bokkartonger 99 kronor, 10-pack bokkartonger 99 kronor, max 2 pack/hushåll. Visa medlemskort. Tillgång till förråd med kod och nyckel alla dagar året runt, kl:05.30-24.00.
  • Om man besöker butiken Pelican Self Storage i Linköping/Norrköping så kan man låna släpkärra gratis upp till ett dygn (* reservation om det finns något släp ledigt just då - man kan inte boka släpkärra vid besöket) mot uppvisande av medlemskort. Om man vill boka släpkärra så får man göra detta via deras hemsida  scrolla ner på sidan och välj Gratis släp till en kostnad av 25 kr.

Adress: Lärlingsg 6, Linköping
Adress: Kopparg 4, Norrköping

Pelican Self Storage

• Lärlingsgatan 6, 582 39 Linköping Karta
  • Koppargatan 4, 602 23 Norrköping Karta

Missa ingen förmån. Ladda ner vår förmånsapp.