500 kr rabatt vid köp av dragkrok eller släpvagn

Dags att Montera dragkrok på bilen? Dragkrokskungen kan erbjuda dig en billig dragkrok till din bil, och är godkända återförsäljare för BRiNK (Thule), Westfalia och Steinhof.

När du köper dragkrok av Dragkrokskungen kan du vara säker på att göra en trygg affär, de är även auktoriserade återförsäljare för Steinhof och kan erbjuda fullständig garanti och produktsupport på dragkrokarna. Välj mellan ett dragkrokspaket av ”Gör-Det-Själv”-typ som du monterar på egen hand, eller köp till en montering som utförs av erfarna tekniker på plats.

Medlemserbjudande

• 500 kr rabatt vid köp av dragkrok via Dragkrokskungens webbsida http://dragkrokskungen.se
    Dragkroken levereras som ett Gör-Det-Själv paket men man kan även köpa till montering av Dragkrokskungens via en partnerverkstad runt om i landet eller få dragkroken monterad på plats hemma eller på jobbet mot en utkörningsavgift (gäller från Uppsala till Ystad). Kontakta Dragkrokskungen för mer info och villkor kring montering. För att utnyttja din rabatt kontakta Dragkrokskungen via telefon eller via mail info@dragkrokskungen.se
  • 500 kr rabatt gäller också vid köp av släpvagn, se hela utbudet av släpvagnar på www.slapvagnar24.se. Släpvagn måste hämtas av köparen i Halmstad. Rabatten kan ej kombineras med andra erbjudanden. . Uppge medlemsnummer!

Dragkrokskungen

Kristinebergsvägen 15, Halmstad

Tele:0770-114411

• Kristinebergsvägen 15, 30241 Halmstad Karta

Missa ingen förmån. Ladda ner vår förmånsapp.