Nordic Wellness i Göteborg

Nordic wellness

Nordic Wellness är en av Sveriges största friskvårdskedjor. Över 150 gym ingår i Sverige (gym + gruppträning) och Sverige (enbart gym). Det innebär unika möjligheter att ständigt utveckla klubbarna och att ligga i framkant när det gäller utbud, kvalitet, personal och inte minst pris. Här ska alla känna sig hemma!

NW Exklusive och MW Skidome ingår ej i rabatten.

Medlemserbjudande

• 25% rabatt på 6 månaders – årskort på alla Nordic Wellness Klubbar i Göteborg mot ordinariepris. Se undantag nedan:

• På Nordic Wellness Exclusive gäller 15 % enligt ovan. (Åldersgräns 20 år). Du ser vilka klubbar som ingår på www.nordicwellness.se,samt alla typer av kort finns under fliken "priser". Nordic Wellness Skidome ingår EJ i avtalet.
  • Däremot har du som köper ett av Sverigekortet/Exklusives medlemskap 20 % på Skidomes prislista.
  • Du kan endast nyttja din rabatt genom receptionerna, ej genom onlineköp på hemsidan.
  • Du kan mot uppvisande av tydligt bevis på medlemskap provtäna 1 veckas kostnadsfritt innan du blir medlem. Ta med ditt medlemskort till klubben vid provträning eller kortköp.
  • Rabatten gäller ej: Ungdomskortet, Seniorkortet, Studentkortet
  • Receptionen tar ut en engångsklubbavgift på 349 kr per medlem vid tillfället för tecknandet av autogiromedlemskap.Detta oavsett vilket AG du teckna. 100 kr för kontantavtal.
  • Tränar du idag på ett annat gym och vill bli medlem på Nordic Wellness? Vi löser in upp till 6 månader både kontant och autogiro. Kontakta valfri klubb för mer information. Var uppmärksam på eventuella lokala kampanjer/erbjudanden. Det åligger dig som privatperson att avgöra om ett sådant eller medlemsrabatten är det bästa valet för dig. Om du inte längre är medlem upphör möjligheten till rabatt på årskort/autogiro, vid avslutad medlemskap bör du därmed vara beredd på att betala ordinarie pris.
  • Obs! Ta med dig legitimation. Vid tecknade av autogiro med rabatt utgår 12 månaders bindningstid.Innan 12 månaders periods slut måste du på nytt bevisa att du är medlem annars höjs du automatiskt upp till den aktuella periodens ordinarie pris. Detta är tydligt beskrivet på din avtalskopia.

Missa ingen förmån. Ladda ner vår förmånsapp.